Point of no return

Fredag idag, vilket inte känns så där jättespeciellt när man ändå är ledig alla dagar. Men om två veckor, ja då känns det nog mer än skönt att det är fredag. Skulle gissa på att det kommer att ta si så där 3 dagar innan jag är less på skolan och vill ha lov igen även om jag i nuläget måste erkänna att jag ser lite framemot skolan. Sad but true. Aja, denna fredag startade jag med lastning av hästapålle. Sedan i eftermiddag tog jag ett pass med Diva. Måste ju passa på nu, då jag kanske snart aldrig mer har chansen att flyga fram i hennes luftiga galopp. Världens snällaste och mest väluppfostrade häst måste hon vara. Sen är även våran stallplats uppsagd från och med idag. Likest, som en sorselebo skulle ha sagt. Sen hann jag med ett cykelpass nu ikväll, backe upp och backe ner. Hej benmuskler som inte fanns. Men nu har basetröjan och mjukisbyxorna åkt på och jag tänker inte göra något mer av denna dag förutom att slå igång en film. Cred till dig som läste allt i detta inlägg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0