En rubrik

Tog mig hem relativt tidigt inatt ändå. Och Maria är så omtänksam så hon låter sina chaffisar skjutsa hem mig med. Vilket var hyffsat bra då det var lite sådär halvt kyligt. Och den här dagen har jag knappt börjat än, har bara tagit det lugnt med lite plugg. Det nehövs det med. Men blir iaf hoppning idag med Leo, det är ju bara 11 grader kallt nu. I övrigt är det väl bara att försöka tagga till och överleva ännu en skolvecka. Och hoppas på fredag snart igen, då det blir massa mat och trevligt sällskap! Ska också passa på att tillägna några rader till min kusin, Fanny, som fyller 14 år idag. Shiet asså vad tiden går fort! Men, GRATTIS PÅ DIG! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0