Everything has a beginning, everything comes to an end

Då vädret var typ kallt idag så har jag ungefär suttit inne hela dagen. Med undantaget att jag gick från huset in i bilen och från bilen hem till Maria. Hard work Lovisa. Har ju dessutom blivit tvungen ta uppehåll i springningen i och med kylan, vilket suck, det som gick så bra faktiskt.. Aja, sitter hos Maria för tillfället. Ungen sover, hundarna och kissekatten likaså. Och Lovisa då? Njae, lite halvt kanske.. Ja är ju typ en supernanny. Haha. Typ. det är tur jonatan är en mycket snäll unge, då jag inte riktigt tål gnälliga, skrikiga och jobbiga ungar. Nemen, sitter för tillfället och kollar på kläder som förhoppningsvis ska hem till mig. Men, Marias internet suger så jag orka bara ladda upp två av sakerna. Sen kan jag tillägga att Maria hade den största bubblizzen någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0