Året var 2012

2012 har varit som att flyga i motvind. Inte för att jag provat, men aa. Blev en rätt tung start med många motgångar. Sen tog jag även det tunga beslutet att sälja iväg Ofeigur för att köpa något annat, något större som jag kunde utvecklas med. Det kan ha varit det tyngsta beslutet i mitt liv. Men jag fick ju hem världens finaste Leo, men beslutet blev ännu tyngre när Ofeigur var tvungen sluta sina dagar o vandra vidare till de evigt gröna ängarna p.g.a. akut fång. Men idag står jag här med världens finaste häst.
Sen började livet flyta på riktigt bra, allt gick bra, jag hade roligt och umgicks med folk jag tycker om. Hittade några nya personer, vissa som har en stor betydelse för mig idag. Vilket känns riktigt bra. Sommaren gick rätt fort, blev dock arbetslös i somras menmen. Några starka minnen från sommaren e swampsocceern, talludde2 och holmen gungar.  Och allt tack vare underbart fina människor som gjorde alla dessa dagar underbara. Sen när sommaren va slut tycker jag tiden rusade iväg, har dock varit fullt upptagen med skolarbeten ungefär hela terminen men der e sånt som händer. Höstterminen gick fort och nu sitter jag här, snart en ny vårtermin, med ett nytt år.
Som jag sa var det som att flyga i motvind, men som ni märkte så verkade mitt år bra, men det e medvetet, jag har valt att inte gå in på detaljerna på de saker som varit negativa då jag inte kan göra det utan att hänga ut någon vilket jag inte vill göra då jag vet hur det känns. Men om vi säger så här, det va skiten jag fick ta efter misstagen som jag gjorde 2011. Läser ni min förra utvärdering kanske de flesta (iaf ni som känner mig) förstår. Sakerna som gjorde mig lycklig då e sakerna som har gett mig skit i år.
Men, mot ett fantastiskt 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0