Det jag saknat och det jag fått

Kan ju börja med att säga att min telefon hittade hem igen, dock med lite hjälp på traven. Så vad passar bättre än att fira med ett mobilinlägg? Nee skämt o sido, ha faktiskt vart riktigt skönt utan den, men vi kan ju låtsas att den e borta fortfarande...Fast lite tomt ha de varit utan instagram, haha. Aja nog om de, blev hoppning me hästapållen ikväll, en övning som Malin Baryard tipsade om i ett vidoeklipp, så förhoppningsvis va de bra skit. Tyckte då övningen funka bra. Sen så såg ja så som i himlen ikväll, de e väl egentligen inte min smak på film men.den e fin på nåt vis, man bli som fast ändå. Nee nu ska ha sluta svamla, hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0