Jungfruresa

Att kliva upp tidigt när man egentligen har sovmorgon känns alltid lite motigt, men ibland kan det vara bra också, fick religionen bortgjord vilket innebär att jag är helt klar med religion kursen. Känns gode bra. Sen så styrde jag och Linnea ut på lite äventyr, vi lånade nämligen Oskars epa. Vilket vi så här i efterhand ångrar en aning. Fast man kan inte kalla det epa, skrothög förklarar saken bättre. Vilka incidenter som vi hann med på den långa vägen till lunchen kan vi låta vara osagt. Kan säga att vi gick tillbaka. Men Linnea, jag litar på att du är en bra bilförare! Men epa är ingen bil så jag klandrar dig icket. Vad resten av denna dag har att bjuda på vet jag inte ännu, det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack Lovisa, Tack<3

Svar: Varsågod Linnea, jag tycker du är duktig. Du parerar bra, vi ska nog satsa på fromel1 lr nåt! <3
Loviisa

2013-01-19 @ 10:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0