Keep going

Lyckan som uppstod igår kväll när timbuktu sjöng fallskärm live på tv igår. Ja, då blir man lycklig. Sen inatt fick jag hjälpa Rosenknoppen med ett dilemma, vad gjorde man innan telefonen fanns? Men hennes problem löste sig, om än det va på ett märkligt vis. Och denna dag har hittills bara gått åt till att vara i stallet, fixa allt och samt ett ridpass hann jag med. Och en hel massa mys, om Leo ens kunde förstå hälften av allt jag säger till han så skulle han helt klart vara den som visste mest om mig.. Önskar bara han kunde svara och ge mig lite råd inland. Men det kan han ju inte då det är svårt för en häst att prata svenska.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, vad gjorde man utan telefoner.. och vänner för den delen? ;O

Svar: Jaa det är frågan..D levde man nog ett dystert liv ;o
Loviisa

2013-01-23 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0