Och vid alla vägskäl som jag nånsin stått

Förstår inte varför inspirationen till att blogga inte blir lika stor när man bloggar från datorn, orden flyter som på mycket bättre från telefonen..Som jag förövrigt är rätt nöjd över då det är sjukt jävla kul att kunna prata som en normal människa och inte med telefon bak och fram. Som jag nämnde tidigare så följde jag med Rebecka och hämtade hennes häst, så nu står "lilla" bullerstina i stallet, hann även med att motionera Leo, effektiv kväll helt enkelt! Hann med en massa prat med henne också, vilket var nödvändigt, kändes bra och kanske finns det en lösning i allt detta ändå. Nee, nu få ni ha det så bra så ska jag tagga för ännu en skoldag, tacka gudarna för att det är bild första lektionen, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0