Du kommer med solsken till mig

Okej, lovade uppdatering, men de var tydligen bara Christians jävla padda som hade nåt slags internet. Dock hade jag ändå aldrig uppdaterat, tiden har inte räckt till. Men kan iaf säga att det var en otrolig tur att dom lyckades övertala mig att åka dit, haft det sjukt bra och kul. Det va ju kul att dom saknade mig däruppe.. Förutom snowboardåkning har vi hunnit med: pulkrace, dans, ett besök på hotellet, kortspel och bara varit och haft det allmänt jävla härligt. TA MIG TILLBAKA! Men allt har sitt slut, så även denna helg. Kan säga att jag är lite smått sliten, så en sovmorgon skulle inte vara mer än rätt.. Haha. men nu orkar jag inte skriva mer så låter istället bilderna tala för sig själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0