Kommer att göra detta för din skull

Avslutade gårkvällen på bästa sätt, ett ridpass med bästaste hästen. Sen blev det litre småfix där nere.. Och denna dag har jag spenderat i Lycksele. Just kört klart för idag så jag ska snart bege mig till busstationen. Skönt med helg, sen har jag en känsla av att nästa vecka kommer kännas lite mer lockande, då resten av hela världen inte har lov. Nemen, har faktiskt haft det riktigt trevligt, blivit positivt överaskad av mänskligheten här. Men det är väl så det blir när man kommer från storuman, storuman, stället som sänker hela sveriges iq, respekt och mognadsgrad. Menmen, sånt är livet i en håla. Kommer iaf mest troligt bli en lugn helg, ta igen lite sömn och ladda för en ny vecka, samt fullt träningsschema med Leo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0