One last time

Kan säga att känslan att vara hemma från fjällen är ganska skön. Har sovit och ätit ikapp det jag missat nu. Sen så har denna dag spenderats med hästapållen, först ett ordentligt dressyrpass och sen en galopptur iskogen, trött men nöjd häst. Känns i hjärtat att jag under drygt två veckor inte haft möjlighet att ge han den tid han förtjänar pga körkort och fjälltur, men nu så. Nu är allt bortgjort och vi är tillbaka på banan igen. Min älskade finaste hästis. Drar snart iväg till mormor och morfar ett tvärt sen ska jag kanske styra upp nåt slags utseende (kaaaanske) för att förbereda en kväll som fyllechaffis till ett härligt gäng. Livet leker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0