You can count on me

Insett att det är ganska skönt att åka buss på morron, dock skulle jag aldrig klara av att pendla. Kanske till villis, men inte till Lycksele. Max en månad sen skulle jag tröttna. Haha. Men allt flyter på bra, hade en ecodriving lektion idag och ska snart ut och köra igen, vet dock inte vad det blir denna gång. Surprise. Sen är det riskettan ikväll, så kommer inte åka hem förrän sent, men är "ledig" imorrn då dom har ändrat lite i schemat. Så imorgon blir jag hemma och njuter av en lovdag. Dock måste jag dryga ut några timmar här i lycksele ikväll, kul, fast nee. Känner typ två personer här och den ena är inte ens här och den andra spillevinken är en mycket upptagen spillevink. Men det löser sig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0