Hatar söndagar

Har haft en fin dag, sedan förstördes allt nu ikväll. Skulle vara duktig och göra bort svanskan då den för tillfället känns som en pain in the ass som man helst bara vill bli av med. Men eftersom att uppgiften är beskriven på ett sämre vis än vad en treåring skulle beskriva, och eftersom att det iprincip är omöjligt att hitta svaret på frågorna om man inte redan kan det, vilket jag inte gör eftersom att jag inte är ett dugg intresserad av vad som skrevs på 1800-talet. Detta gör mig less eftersom svenska faktiskt har vart ett ämne jag alltid haft lätt för, men nu har jag varken lust, ork eller motivation till att göra nåt bra av detta ämne. Så nu skiter jag i det här, hoppar in i duschen innan jag skallar kudden och hoppas på en fin måndag. Vilket nog är att hoppas för mycket.


                                                                   You and I aren´t lost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0