Söndag..

Så var det åter söndag, dock ingen söndagsångest här inte. Är väl typ hög på vetskapen om att jag bara behöver genomlida två söndagar till innan sommarlovet kommer. Menmen, gårkvällen spenderades iaf med huldamathilda ä, vi åt mat och körde bil. Eller okej, jag körde. Sen idag tog jag mig den fetaste sovmorgonen på det här året, det var skönt, obeskrivligt skönt. Resten av dagen har spenderats hos Klara, där det både blev engelska läxa och grillning. Så förhoppningsvis har jag nu skickat in min sista engelskauppgift någonsin. Och ikväll kände jag lite smått ångest över alla som verkar vara duktiga och träna, så jag tog tummen ur och cyklade två mil. Stummaben.se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0