Vi skippar rubriken idag känner jag

Efter en natt med mycket sömn så gick dagen bra, min hjärna var riktigt på gång där ett tag. Okej, jag kan erkänna att spanskan gick segt, men det gör den alltid. Jag är helt lost på det där språket. Har snart läst det i två år och fortfarande så är det enda jag kan säga vad jag heter. Jag måste vara en naturbegåvning, på att inte lära mig språk. Aja, kommer ändå aldrig ha nytta av det, anser att det är lite varmt för min del i La Spania. Nog om det, drog iaf ut med hästapållen i skogen. Och nu ska jag väl börja förbereda inför morgondagen, upp tidigt och jobba förmiddan sen skola eftermiddag och sen körning på kvällen. Helt okej upplägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0