2013-11-26

Insåg nu när jag skrev rubriken att det är 26:e november. Asså fattar ni, 26:e november?! Tyckte nyss det blev 2013 och nu är det bara en månad kvar av det. Och för övrigt känns det inte alls som november då det är varmt och regnigt, snön kommer snart vara borta. Annars har dagen varit bra och började som sagt med sovmorgon då vi skulle "jobba hemma" med uppgiften, och alla vet vad "jobba hemma" på första lektionen betyder, jo just det, sovmorgon. Dock fick jag väl ångra det litegrann då uppgiften tydligen skulle va inne snarare än vad jag räknat med. Så har fått jobbat som ett tok med den nu ikväll, vilket har gett resultatet att den nästan är klar. Ni får stå ut med att det blev ett fruktansvärt tråkigt inlägg om skolan nu, i brist på annat att skriva om liksom. Så för att gottgöra det så lägger jag upp en bild på kamelen och mig som inte alls har med detta inlägg att göra egentligen.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0