En halveffektiv torsdag

Den här dagen har verkligen varit bra, började med att sova, typ så länge jag ville. Fick ihop elva timmar åtminstone och det behövdes tro jag. Sedan bestod dagen av bara två lektioner så jag tog mig hem tidigt också. Dock skulle jag vara duktig att göra lite skolarbete hemma, vilket gick bra men tog tid då internet försämrar min effektivitet. Blir något drygt så går jag in på facebook istället, inte sådär vidare jättesmart men det funkar inte annars. Däremot har internet krånglat lite vilket gör även skolarbetet svårare, tekniska prylar.. men har snart lyckats färdigställa powerpointen till svenskan, så ikväll blir det proppa i lurarna och far ut och går till tankar och ben är slut. Bra plan, och sedan imorgon väntas fredag och helg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0