Skellhell

Klev upp relativt tidigt imorse, sen bagav jag och mamma oss till skellefteå och anledningen till detta var att vi skulle kolla på en transport och med oss hem fick vi med oss ett fint umesläp. Känns rätt skönt med eget släp så slipper man vara beroende av andra liksom. Hann med en tvärsväng ut på solbacka och där blev jag ett par skor rikare, och inte sånna skor jag vanligtvis brukar köpa. För ni som känner mig vet att jag kutar omkring i sneakers 24/7 och jag är typ stammis på reebook. Men denna gång blev det annorlunda, och jag är sjukt nöjd. Materiell lycka eller va man nu brukar kalla det. Men nu är jag iaf hemma och tänker inte göra så mycket mer av den här dagen, fredag imorgon och sen helg, skönt! Har varken bild på transport eller skor så det får helt enkelt dyka upp någon annan dag.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0