Veckans värsta dag är bortgjord

Som jag nämnde igår så stod både prov och tal på schemat och jag kan säga att det var en lättnad att gå hem och ha båda bortgjorda. Provet gick väl ungefär lika bra som mitt senaste mediaprov, inte så bra med andra ord. Men kan säga att jag inte kunde bry mig mindre faktiskt. Shit happens. Talet däremot gick väl bättre, inte bra men ändå hyfsat. Skönt att ha det ur världen iaf, så nu kommer veckans "försökaplugga-lista" bestå utav naturen och gymnasiearbete. Annars har kvällen spenderats på hästryggen och ett svettigt dressyrpass blev avklarat. Sedan så bjuder morgondagen på en liten sovmorgon faktiskt, inte mig emot!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0