Dreaming about the things that we could be

Ja här har det varit som lite små dött, men har haft lite annat för mig. I fredags så fick vi ju iaf lov och dessutom en fin tårta på filosofin, så det var ju ändå en bra dag. Annars hände det lite då jag gick isäng hyfsat tidigt eftersom att jag for ut och jagade med Klara och Norma, fick iaf se en älg och höra skall så det var ju bra det. Sen kom Kristoffer också hem och kvällen spendera jag med lite folk på öltältet som var i och med skoterns dag, körde hem ungefär direkt det stängde så var ändå hemma rätt tidigt. Och denna dag får jag se vad jag gör av, men ingen söndagsångest då jag är ledig hela veckan iaf.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0