Finally

Känns rätt skönt att halva veckan är gjord nu i och med att vi är lediga på fredag. Och sen är det inte alls länge kvar till lov nu. Men jag ska inte klaga, hade en rätt bra tisdag, bara natur, psykologi och en halv medialektion där vi ändå bara filmade till musikvideon. Sen for jag upp på sjukan där jag hade tid för att kolla hörseln först sen en tid för att kolla näsans luftvägar. Hörseln var som den skulle, näsan däremot var tätt. Enda skillnaden från förra gången jag kollade upp näsan var att jag faktiskt fick en remiss till Lycksele denna gång. Det var ju inte en dag för tidigt.. Aja, en annan sak som händer idag är att jägarexamen drar igång ikväll. Har äntligen tagit tummen ur och bestämt mig för att gå den nu.

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0