Men jag kan undra går jag ensam här eller visar du min väg

Frågan är varför man känner sig mer bakis på de söndagar man vaknar utan att ha supit dagen före än vad man gör när man faktiskt har gjort det. Kanske har att göra med att hur man än vrider och vänder på det så är det söndag och måndagen är nära. Dock känner jag att jag vill påbörja denna vecka nu så jag får göra bort den och gå på en veckas lov. Ser framemot lovet, har lite saker inplanerade men ändå kommer jag hinna med att sova ut ordentligt också. Hursom, började denna dag med en mysig sovmorgon och sen så for jag iväg på en långtur med hästapållen. Och det är väl ungefär det enda vettiga jag gjort idag, borde egentligen ta tag i gymnasiearbetet litegrann nu men det lär knappast hända om jag känner mig själv rätt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0