Som en lucka i mitt sinne

For på skolan imorse och avverkade två medialektioner och sedan fick vi veta att vi inte behövde gå på svenskan vilket betydde att jag slutade elva, gött. Dock så satt jag och Mathulda kvar på skolan till fyra, tro det eller ej (!) och jag gjorde klart hela svenskauppgiften som jag förövrigt inte hade börjat med. Sen gjorde jag även bort naturen också. Färdigpluggat för mig för den här gången typ. Nemen nu känner jag mig i fas iaf. Så nu kan jag åka till Luleå imorgon med gott samvete. Så det är vad min dag bestått av hittills, min hjärna känns som en gröt då 4 timmars plugg är mycket mer än vad den är van vid, så funderar på att dra iväg och lufta den lite på hästryggen.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0