Torsdag

Började min morgon med att fara ut till hästapållen, trimning i paddocken blev det. Sen fanns det ingen annan återvändo än att fara på median, fortsatte på våran musikvideo och jag fick tillslut bli den som spräckte spegeln. Två speglar till och med, 14 års olycka.. Sen gick resten av dagen rätt fort, gjorde bort naturredovisningen så nu är det ingen fler uppgift som ska vara klar innan lovet vilket resulterar i att min hjärna redan har tagit lov. Annars så är det enda jag gjort ikväll typ en pw. Aja, ett sista ryck imorgon med en tidig morgon innan jag får sova ut en hel vecka, underbart skönt ska det bli.

 



Kommentarer
Postat av: Kamel

haha! Bra vinkel på mig;)

Svar: haha jaa ja vet! ;)
Loviisa

2013-10-25 @ 17:57:26
URL: http://radarparet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0