Cause I know how it hurts

Gårdagen bjöd på både det ena och det andra, först ut i skogen ett tag, sen ett dressyrpass med hästapållen innan jag begav mig ut och spenderade kvällen med vänner. Vi hann både med lite ghost hunting och även snurra några varv runt Storumans alla gator, en vanlig kväll i Storuman helt enkelt. Och idag har jag gjort det man ska göra på söndagar, ingenting typ. Eller har hunnit förbi hästapållen som nu har fått sin riktiga hagkompis Rexina. Annars har jag mest bara suttit och försökt få ihop en början och en ide till en ny design då jag är äckligt less på det vita, enkla och tråkiga. Kommer gå i rosa färger, lite mer jag liksom.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0