Dag 1 - Saker du skulle vilja göra innan du dör.

Before I die.. Hmm, helt ärligt så bruka jag väl inte tänka så mycket på vad jag vill göra/uppleva, tar dagen som den kommer liksom. Men det finns väl några saker som man tänker att skulle vara roligt att ha gjort. Hoppa fallskärm skulle jag vilja göra, mest bara för att ha gjort det. LA-nivå hade vart grymt också. Sen börjar dreamhack kännas mer och mer som en livspunkt, inte för spelandets skull, bara för sakens skull att faktiskt ha varit där och upplevt det. En resa till Island vill jag också hinna med, och väl där skulle ett bad i en varm källa vara ett måste. Och just det, Tomas Ledin live hade vart pricken över i:et. Sen dyker det alltid upp småsaker som man gärna skulle testa på, men som sagt, ta dagen som den kommer.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0