Dag 3 - Någonting jag saknar

Lite svår fråga detta då det helt beror på hur man definierar frågan. Men någon förfluten tid saknar jag inte, då min tid är nu. Jag har hittat mig själv, människorna omkring mig accepterar mig för den jag är och för hur jag beter mig. Jag har hittat människor jag trivs med. Så nej, jag har det bra, nu. Men visst finns det saker i livet man saknar, två saknade vänner som flyttat, himlens finaste vita springare, sen skulle de väl ibland sitta fint med den här någon och det är lka bra att börja sakna min broder redan nu som snart flyttar 100-tals mil ifrån mig. Men kul för han de.
Men annars, helheten, den är bra nu liksom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0