Dag 6 - Mina bra vs. dåliga egenskaper.

Har medvetet skjutit upp denna punkt litegrann då jag vet med mig själv att jag är jättedålig på att kommentera mig själv. Så det har liksom blivit "bättre fly än illa fäkta". Men sen så kom jag på att det kan ju vara på tiden att jag tränar på det nu. Så, bra egenskaper är väl att jag är envis (kan väl va både bra och dåligt, men bra enligt mig iaf), jag låter folk göra på sitt sätt utan att lägga mig i och sen så är jag väl rätt snäll. Några sämre egenskaper jag besitter är att jag är blyg, dålig på att stå för min åsikt om någon säger emot då det är lättare att bara hålla med än att folk ska bli sura och sen är jag dålig på att prata ut, stänger liksom hellre in orden i huvet än att dela med mig av dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0