En aning mer rosa

Efter ett antal snoozningar imorse så tog jag mig otroligt nog upp, även om töttheten regerade, vilket höll i sig sidådär halva dagen. Och sista medialektionen trodde jag skulle bli min död, men det gick. Och jag kan faktiskt säga att jag hittills är nöjd över vår nya medialärare, kan säga att jag var lite smått orolig vad som komma skulle efter det att Anna lämnat oss. Sen när jag slutat så for jag ut till hästapållen och vi tog oss en tur in till Storuman. Och nu tog jag tag och gjorde det sista på designen, så nu får det vara så här ett tag, kanske blev en aning väl mycket rosa, men jag ser väl hur länge det tar innan jag tröttnar. Men nu ska jag koncentrera mig på sista karten av idol.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0