När rastlösheten tar överhand

Idag har jag slagit ett personligt rekord, är nämligen inne på min 3:e sjukdag från skolan, vilket aldrig nånsin har hänt, 2, men aldrig 3. (Och jaa, jag försöker se lite positivt i det hela.) Sedan kan jag nämna att jag förundras över de människor som inte kan gå på sina egna ben men som ändå varje morgon vaknar upp och tar sig igenom dagen. Idag har min kropp ändå vart hyfsat sammarbetsvillig och jag har inte behövt ladda upp riktigt hela dagen för att ta mig dom 12 stegen det är till toan. Nej, muskel och ledvärk är inget för mig och inget jag hade planerat genomlida igen dom kommande 40 åren iaf. Aja, nog klagat, är back in buissness på måndag igen. Annars så är jag rastlös, och skulle helst av allt bara vilja fara ut med hästapållen.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0