En efterlängtad fredag och vila

Oohså skönt med helg måste jag faktiskt säga. Har varit en tungsam första vecka även om den inte ens har varit en hel vecka då måndagen gick bort, det har vilat en konstant trötthet på mina axlar. Men man är väl bara segstartad och bekväm med ledigheten som var. Dagens lektion gick i alla fall åt till filmning av vår reklamfilm, så det var ju inte särskilt betungande. Sedan var det bara hem och skynda sig baka ihop en paj till morgondagens kakfrossa som vi ska ha för att få in lite pengar till balen. Sedan iväg för att planera schema, kommer börja 7 maj och jobba två kvällar i veckan, tror det blev ett bra upplägg. Och efter det var det bara att börja baka kaksort nummer två som blev kärleksmums, tog sedan del av solens strålar som kan ha gett lite färg denna gång. Hoppas kan man ju. Spenderade även lite tid med hästapållen ikväll med ett dressyrpass i solen. Så det var väl min fredag i korta drag och mer lär inte hända då mina ögon snart börjar se i kors av trötthet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0