Grattis, glad påsk och allt därtill också

Har hittills haft en rätt så effektiv dag, prioriterade dock en sovmorgon som det viktigaste idag och så blev det. Men sedan hann jag iväg till hästapållen för ett pass på banan innan jag for ut och sprang. Blev inte någon speciellt lång runda då jag skulle hinna med att packa och duscha innan Josefin slutar. Dessa saker har jag nu hunnit med och ska snart börja bege mig, men jag tänkte att ett litet kort inlägg vore på sin plats. Speciellt eftersom att det inte är vilken dag som helst idag utan Sofias födelsedag, 19 år, bara ett år kvar som trotsig tonåring då. Men nu börjar tiden rinna iväg och Umnäs väntar, så jag avslutar här och önskar er alla en fortsatt glad påsk.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0