Inte länge kvar nu av denna ledighet

Kanske skulle ha slängt in ett inlägg för ordningens skull innan jag slocknar helt. Känner mig väldigt trött, i hela mig ungefär och jag som skulle vila ut på lovet. Verkar uppenbarligen inte som det har gått så bra, men tycker mig ändå inte ha gjort alltför mycket. Men hursom så for jag i alla fall iväg till Umnäs med josefin igår och det vi har gjort är att promenerat, ätit en massa och sedan så for vi förbi på puben igårkväll också. Och där var det folk kan man ju säga, för att vara ett sånt litet ställe i alla fall. Och idag hann vi med en liten ur vid sjön innan vi började packa ihop och fara hem. Sedan jag landat hemma har jag hunnit med att både motionera hästapållen samt mig själv med en liten springtur. Men nu tänker jag ta och njuta av den sista lediga tiden genom att bara göra ingenting ungefär och invänta en skön sovmorgon imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0