Lediga dagar kan ge många fördelar

Tog mig min välförtjänta sovmorgon imorse, det är ju trots allt några dagar tills det blir en sådan igen. Sedan tog jag och gjorde det bästa man kan göra av en ledig morgon, mycket frukost. Jag skulle kunna äta frukost fyra gånger per dag, seriöst det godast man äter. Tyvärr brukar inte tiden för en riktigt njutbar frukost finnas på vardagarna därför är det bäst att ta de tillfällen som ges. Sedan skyndade jag mig ut för att ta del av solen med föroppning att få lite färg också, vilket kanske misslyckades men sol fick jag i alla fall. Blev även ett pass med hästapållen i värmen innan jag begav mig till Kaskeluokt där jag myste med valparna innan det var dags för lite grillat. Sedan så hejade jag självklart fram Saik-grabbarna till guldet som dom är så värda. Men nu är det snart tid att börja tänka på refrängen, skola imorgon och tidig morgon. Men det gör väl egentligen inte så mycket att det är skola, jag trivs bra och det är inte mycket uppgifter som släpar. Förutom att jag just kom på att vi ska opponera gmnasiarbtena nästa vecka, så det kanske vore på tiden att i alla fall börja..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0