Lördag före söndag

Satt mig i soffan nu ikväll och tänkte att jag knappt gjort något idag så det kanske var lika bra att skippa ett inlägg idag. Men sedan så kom jag på att jag faktiskt hunnit med en hel del, startade med att fara till Blaiken, hämta en bal och titta på kycklingar. Fåglar är väl ingenting jag direkt tycker är så ögonfallande men när dom bara är någon dag och små dunbollar så funkar det. Hann även med ett pass med hästapållen, efter det att jag klippt bort halva hans man. Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta men han är i alla fall inte lika skogsmulle-lik längre. Faktiskt så var det hovslagarens idé från början. Fick även sällskap på kvällens pw av Norma, även om hon kanske var mer som en bromskloss då hon ska lukta på precis allt, men det var hursom trevligt. Annars är det väl bara inse verkligheten att denna dag snart är slut och att den förhatliga söndagen väntar imorgon. Okej, där kände jag att min positiva inställning svek en aning.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0