Man glömmer bort hur det känns att vara igång hela dagarna

En dag gjord och jag känner mig redan slutkörd, huvudet spränger och kroppen skriker efter sömn. Tror det är ovanan som gör det, snart är man inne i rutinerna igen. Känns helt plötsligt som jag har mycket att göra, opponeringen nästa vecka och sista naturuppgiften så fort som möjligt, och bra ska den vara också för att höja mig. Men en sak i taget, opponeringen i första hand som jag satt med ett tag efter skolan idag. Okej att skriva ett eget arbete men att läsa någon annans och komma med synpunkter, det är inte lika lätt som det låter. men det ska väl gå det också och jag kan inte säga annat än att jag längtar tills nästa vecka är gjord och jag kan lägga hela den skiten bakom mig. Men i alla fall, efter det att jag lessnat på att läsa igenom det så for jag ut och sprang en sväng men nu tog energin slut så något mer vettigt blir det inte gjort idag. Så istället placera jag mig framför en serie och känner mig nöjd med denna dag och laddar inför en ny morgondag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0