Måndagar..

Måndagar kan ibland vara mer än vad mitt huvud klarar av, kanske kan bero på att verkligheten kom ikapp om att opponeringen på onsdag MÅSTE sitta. Annars är det hatten av och mer skolgång. Det som gör det hela ännu värre är att jag läst igenom arbetet en gång, skrivit någon liten punkt om det och jag ska hålla på 40 minuter. Så en aning stressad kan jag väl säga att jag är. Annars har det väl varit en helt okej dag, en dag närmare helg är det ju dessutom. En helg som för övrigt är lång. Har väl varit en lugn dag, hunnit med ett pass med hästapållen annars har jag inte gjort många knop. Men det är nog lika bra då jag har en liten förkylning på g (surprise!) och jag vill verkligen inte bli sjuk nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0