Naturkursen är avklarad och ingen är gladare än jag

Efter gårdagens känsla av väldig skollesshet så tänkte jag idag att det finns inget att göra åt saken. Bara ta tag i allt och få det bortgjort. Sagt och gjort. Dock gillar jag att få saker helt bortgjorda så jag ändrade lite i min göra-lista-ordning och tog tag i naturen. Vilket jag ungefär har hållit på med den största delen av min vakna tid bortsett från några skoltimmar. Men det lönade sig för härmed kan jag säga att jag har avklarat naturkunskap2, känns obeskrivligt skönt att ha en hel kurs ur världen. Blev dock ett break då jag begav mig ut på årets första cykelrunda, detta i hopp om att ryggen ska ge med sig om jag låter den vila från springning. Kan i alla fall konstatera att mina ben är så gott som döda och att det märks att vissa muskler går i ide på vintern. Förhoppningsvis hinner dom vakna innan sommaren är slut. Men nog om det, jag börjar bli trött och imorgon väntas fredag. Ser verkligen framemot att få sova lite då det har varit otroligt segt att ta sig upp i veckan även om sömntimmarna har varit många.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0