Positivitet

Så var denna dag slut och nu är det enbart en lektion kvar till lov! Mitt sista riktiga lov någonsin, känns väl lite kluvet, känns skönt att jag faktiskt snart klarat alla dessa år i skolan men känns samtidigt lite konstigt. Skolan är ju som en trygghet till att man har något att göra. Gjorde ju även bort mitt sista utvecklingssamtal idag, det gick snabbt och bra. Sedan så var det bara att försöka ladda upp inför nationella, kan ju förövrigt nämna att jag inte satt de fyra timmarna vi hade tillgodo, men två timmar lyckades jag hålla på i alla fall. Annars så har jag idag fått besked om jobbet jag sökte som jag hoppades mest på, som jag fick! Känns hur bra som helst att ha jobb i sommar i alla fall. Men lite ledigt blir det ju ändå då jag har helgerna fri. Sedan fick jag även ett annat kvällsjobb, vilket känns väldigt inspirerande och roligt. Så just nu känns allt rätt lovande och framtiden spännande och inbjudande. Tog mig även ut på en liten springtur ikväll, benen var inte riktigt med efter de två senaste dagarna men en liten sväng blev det i alla fall. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0