Vårkänslor

Som de flesta kanske redan vet så är jag ju inte direkt så förtjust i värme, men idag har jag dock haft en fruktansvärd längtan efter barmark, inte värmen då men barmark. Den längtan lär nog kunna gå över lika fort som den kom eftersom jag gillar ju snön egentligen. Men just idag vill jag ha någon enstaka plusgrad och gräs under skorna. Men det lär väl inte ta alltför lång tid innan vi är där då tiden går så fort. Annars har väl dagen varit som alla andra torsdagar, det vill säga sovmorgon och långa lektioner. En sak som jag däremot glömt att nämna var att jag halvt sprang på ett kvällsjobb förra helgen när vi var uppe på blaikfjället, så idag ringde hon upp och nästa torsdag blir det möte och vidare information om det. Känns som om det kommer kunna bli väldigt roligt, så det ser jag framemot. Men hur som helst, kvällen blev som så många andra kvällar, först iväg till hästapållen och sedan en pw. Blev dock så jag red en liten islandshäst idag då hästapållen skulle vila, det är ju bra att variera häst ibland men nog trivs jag bäst något högre från backen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0