Borta bra men hemmaplan bäst

Nu är jag tillbaka på hemmaplan efter min lilla roadtrip till Umeå. Huvudsyftet var att umgås med broder, och det har jag ju gjort. Medan han har jobbat på dagarna så har jag fördrivit tiden med lite shopping och sånt där som hör stadsbesök till. Höjdpunkten måste nästan ha varit första kvällen då det blev subway innan vi for till Megazone och körde fortet, skitkul även om vi sög till en början. En sak som var lite mindre roligt (iaf efter ett tag) var hissresorna för att ta sig till och från lägenheten, vilket självklart resulterade en hel del hiss-selfies. Innan jag styrde min svarta fara mot storuman idag så umgicks jag med Viktoria vilket var alldeles för längesedan! Lite småplaner hann vi smida innan vi sa hejdå. Väl på hemmaplan igen så har jag trimmat hästapållen i paddocken och även mig själv på gymmet, fick då även chans att inviga mina nyinköpta rosa skor. Men nu tänker jag ta min tekopp, mysa ner mig i soffan och se ikapp allt jag missat i tv-väg. Rätt tidig morgon imorgon då jag drar iväg med hästapållen på hoppträning i Lycksele, detta är lite smått vårat eldprov. Och tillsist måste jag bara få säga, så jävla skönt att vara hemma! Stadslivet är nog inget för mig ändå, jag gillar träd och grusväg.

 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0