Dagen före fredagen

Torsdagar betyder alltid ett lite högre tempo på jobbet, men tycker att det funkar rätt bra ändå. Sedan vet man ju att fredagen inte är alltför långt borta vilket gör det hela ännu lättare. Efter jobbet så blev det iväg till skyttebanan ännu en gång, blir fruktansvärt besviken på mig själv därborta så jag ska nog sluta. Får ta lite kvalitetstid med pappsen istället, så får han förklara vad som är felet. Blir nog bra det. Sedan hann jag med en tur ut i skogen med hästapållen och när jag skulle hoppa av lyckades jag landa på ett fällt träd vilket gjorde att foten vred sig och är numer inte riktigt funktionell. Men lite sömn brukar lösa det mesta vilket jag hoppas att det även gör med detta. Och nu hade jag tänkt att fortsätta fixa lite med nya designen innan jag kryper isäng.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0