Lite tid till återhämtning

Så var äntligen denna underbara dag här, och dessutom är den slut snart. Men vad gör väl det när vetskapen om att man har tre lediga dagar framför sig. Egentligen gör det mig ingenting att jobba, tycker det är skönt att ha något att göra och så, men är liksom inne i andra andningen nu och behöver några dagars återhämtning. Var rätt mycket jobb idag men la in en högre växel och lyckades sluta i normal tid ändå. Sedan blev det en pw med lite löpinslag, tog även med mig vovven, tänkte att hon också kunde behöva få upp flåset lite. Var så underbart härligt att känna kyliga vindar, kanske blir det höst nångång trots allt. Annars har kvällen bestått av filmtittande, alltså parkerad i soffan. Med täcket dessutom så här lär jag bli kvar tills jag somnar, vilket är mycket snart känns det som.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0