Mer än halvvägs till helg

Känns riktigt skönt faktiskt att det är onsdag och bara två dagar kvar till helg. Har varit en rätt slitsam vecka och energin börjar helt enkelt på ta slut. men i helgen så får jag verkligen vila upp mig för det här är första helgen sedan balen som det inte händer något. Ska verkligen bli skönt att göra så lite som möjligt och sova så mycket som möjligt. Annars så har min dag som vanligt bestått av jobb vilket i sin tur resulterar en hel dag med p3, val festivalen som pågår där nu får mig verkligen att tappa hakan av förundring när man hör vad det är som styr Sverige just nu. No hate till er moderater, men snälla, är det inte dags för lite förnyande? Skulle kunna skriva hur mycket som helst om alla dessa politiker men det skulle bli för långt så jag funderar på att göra lite enskilda inlägg med politiska åsikter senare, lite närmare valet. Men det var väl det, skulle ha tagit tag i designen och fixat till menyn nu egentligen men jag är på tok för trött för koder just nu, ögonen faller snart igen av sig själva.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0