Snart är det höst

Tycker vanligtvis att veckorna brukar gå fort men det känns som att den här aldrig tar slut, och ändå är det torsdag idag. Har gått otroligt långsamt idag och fokuset vet jag inte riktigt vart det har varit. Hoppas på att morgondagen går smidigare, och sedan mina vänner så är jag ledig i tre dagar. Tre dagar där det enda måstet är en snabbvisit på banken, så tre dagar att bara vila ut och göra det som faller en in. Men det är då det. Denna torsdagkväll har jag i alla fall spenderat på skyttebanan i Norrberg, och det gick så mycket bättre än vad det brukar göra. Så mina förhoppningar på en uppskjutning innan älgjakten kanske börjar komma fram igen. Men nu är det snart dags för sängen för min del, annars lär det väl aldrig bli fredag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0