Spindelfobi

Hae ställt alarmet imorse för att inte sova bort riktigt hela dagen, och tröttheten var nära på att ta överhand när jag vaknade. Men i samma stund som jag öppnade ögonen insåg jag att jag delade min kudde med någon, nämligen en svart krabat på åtta ben, där och då försvann tröttheten och jag flög upp. Har haft trevligare uppvaknanden. Blev sedan en trip till arbetsförmedlingen innan en date med Sofia. For sedan hem och har smått börjat packa inför morgondagens lilla roadtrip, drar nämligen iväg till Umeå i några dagar. Men iövrigt så har jag verkligen inte gjort något vettigt alls idag, och nu har jag just sett idol och ska bara invänta paradise innan sängen. Ska upp i tid imorgon med då jag tänkt hinna med både gymmet och ett dressyrpass innan jag far.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0