Värmen verkar ha kommit för att stanna

Att vakna upp en måndag är alltid lika motigt, låg och drog mig så att jag fick stressa lite men i tid kom jag ändå som alltid. Och att värmeböljan aldrig vill ge med sig gjorde inte den här måndagen så mycket bättre men på eftermiddagen hade jag kommit igång så det gick ändå hyfsat snabbt idag. Efter jobbet så blev det mat och tårta eftersom att mamma fyller år idag, blev otorligt mätt och känns bokstavligen som att jag rullar fram snart. Får nog ta tag i det efter sommaren, dock så gjorde jag faktiskt lite åt den saken ikväll då jag trotsade värmen och pustade mig uppför utsikten. Kan någon snälla bara ge mig, kyliga och klara höstdagar?

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0