Allting har ett slut och allt det vackra är kort

Såg till min glädje när andra bilen kom till jobbet idag att mitt internet kommit. Så direkt jag slutat så for jag hem och kopplade ihop det. Hade även en "uppföljning" hos arbetsförmedlingen, men hann bara dit innan jag ficka fara därifrån, dom tyckte jag jobbade för mycket just nu. Lika glad för det är jag. Annars så har jag fixat en parkeringsplats åt Judit idag, inga kallstarter mera. Och den andra hästkraften fick träna lite bomövningar idag, hade ju sagt att jag skulle bli bättre på köra markarbete så. Får väl se hur länge det håller i sig.. Sedan blev det ett välbehövligt samtal med Mathilda, en riktig glädjespridare när man behöver det som mest.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0