Dan före dan före doppardan

När klockan ringde ville jag bara dra täcket över huvet och ligga kvar hela dagen, inte kanske för att jag var speciellt trött utan mer för att jag visste vad dagen skulle bjuda på. Paket, julkort och så självfallet reklam på det, jag bestämde redan tidigt att idag skulle jag inte stressa utan det fick ta den tid det tog. Blev lite sen men hade en betydligt fräschare känsla i kroppen. Men bara en dag kavr i stressen nu innan det återgår till det normala, skönt! Har inte hunnit med så mycket annat idag, for förbi hos mamma ikväll och har smått börjat packa lite då jag åker till Kaskeluokt imorgonkväll. Men nu ska jag sova så jag får göra bort morgondagen någongång.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0