Det är visst bara tisdag

Såg nu när jag loggade in att blogg.se hängt med på det har med julkalender, lite fyndigt och lätt värt för dom som vinner. Dock så är "motivera-varför-just-du-ska-vinna" något jag är extremt dålig på så att jag bojkottar nog hela saken. Men nog om det och över till livet. Dagen flöt på rätt bra och smidigt om än jag helst ville gå och lägga mig de två sista timmarna. Men otroligt nog så höll jag mig vaken och både barnen och jag har överlevt dagen. Så det måste j vara helt klart godkänt. Och nu på kvällskvisten så hann jag med ett lugnt pass i paddocken med hästapållen. Blev inget rävande direkt utan mest bara för att arbeta han lite och få honom mjuk i lederna. Men nu ska här sovas, tidig morgon imorgon igen så.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0